Pasta do docierania zaworów Classic

Pasta do docierania zaworów Classic przeznaczona jest do silników benzynowych. Służy do szlifowania, wykańczania i konsolidacji zaworów, powodując, że proces ten staje się zdecydowanie prostszy i szybszy. Nasz produkt zawiera proszek ścierny F180 i F320 o średniej wielkości ziarna 53-90 µm. Pomaga on w uzyskaniu idealnego profilu zaworu, eliminując wszelkie możliwe szczeliny.

24,90 

Availability: 199 w magazynie

Pojemność

40g

Opakowanie

Butelka

Pasta do zaworów od VMPauto – co ją wyróżnia:

  • wygodne opakowanie w formie butelki dla łatwej i równej aplikacji na zaworze,
  • szorstka i wykończeniowa kompozycja w jednym opakowaniu,
  • zawartości jednej tubki wystarcza na smarowanie 100 zaworów,
  • zawiera składniki przyspieszające czas całego procesu – średnio 2 minuty,
  • pasta pozostaje w strefie kontaktu, zapewniając stałą ochronę.

Kompresja w 30 sekund

Pasty szlifierskie są kluczem do idealnego funkcjonowania silnika. Preparatu VMPauto to szybki proces szlifowania zaworów i doskonałe właściwości ochronne.

  • Szybki czas szlifowania – około 30 sekund
  • Pasta w kolorze żółtym
  • Stosowana jest do silników benzynowych
  • Zużycie tylko 0,2 g na zawór
  • Czas docierania do 2 min
  • Szczelność – 0,75 atm

Zawory zapewniają kompresję komory spalania. Ich szczelność musi wynosić 100%. Osiągnąć to można, jedynie poprzez idealne odciążenie zaworu od gniazda – przy użyciu pasty do docierania uzyskasz doskonały efekt w krótkim czasie i małym nakładem sił. Uzyskasz jednolity, srebrzysty wygląd zaworu o doskonałej szczelności.

pasta do docierania zaworów cena

W jaki sposób nasze pasty szlifierskie do zaworów pomagają osiągnąć ten wynik?

To wszystko dzięki unikalnemu składowi pasty do docierania zaworów Classic. W tym przypadku 2 w 1 to nie tylko marketingowe hasło. To prawdziwa korzyść funkcjonalna. Podczas gdy inne produkty można przetwarzać tylko na jednym poziomie, nasza pasta zawiera zarówno masę szorstką, jak i wykańczającą w jednej butelce.

Szorstka kompozycja pasty Classic firmy VMPauto – gruboziarnista, o wielkości ziarna 80 mikronów – przygotowuje powierzchnię do kolejnego etapu mikroszlifowania. Gdy chropowatość powierzchni osiągnie 1,2 mikrona, zaczyna działać wykańczająca kompozycja pasty. Najdrobniejszy rozmiar ziarna 28 µm pozwala na uzyskanie idealnego profilu zaworu o chropowatości do 0,5 µm. Rezultat jest nawet lepszy niż w wymaganiach ASTM (1 mikron). W ten sposób w 2 minuty otrzymasz zawór o niemal idealnej chropowatości.

Pasta do docierania zaworów Classic – sposób użycia

  • Nałóż cienką warstwę pasty (8 kropli)
  • Zamocuj trzonek zaworu
  • Obróć zawór w obie strony dociskając go do gniazda
  • Jednolity matowo-szary kolor zaworu i gniazda oznaczać będzie dobre przetarcie.
  • Po zakończeniu przecierania wytrzyj zawór i gniazdo czystą szmatką, a następnie użyj środka do czyszczenia hamulców w celu usunięcia resztek pasty