Pasta do docierania zaworów Diamond

Do zaworów silników wysokoprężnych. Pasta zawiera proszek ścierny F180 i F320 o średniej wielkości ziarna 50 µm

Przeznaczenie: do szlifowania, wykańczania i konsolidacji zaworów.

Zalety:

  • wygodne opakowanie w formie butelki dla łatwej i równej aplikacji na zaworze
  • szorstka i wykończeniowa kompozycja w jednym opakowaniu.
  • zawartości jednej tubki wystarcza na smarowanie 100 zaworów
  • zawiera składniki przyspieszające czas zabiegu – średnio 40 sekund
  • pasta pozostaje w strefie kontaktu

15,90 44,90 

Wyczyść
Pojemność

40g, 10g

Opakowanie

Butelka

Kompresja w 30 sekund

Pasty szlifierskie są kluczem do idealnego funkcjonowania silnika.

  • Szybki czas szlifowania – od 30 sek
  • Economia –  100 zaworów z jedną butelką
  • Pasta w kolorze cegły zawierająca ścierniwo o twardości bliskiej twardości diamentu.
  • Stosowana jest do silników wysokoprężnych
  • Zużycie – tylko 0,2 g na zawór
  • Czas szlifowania do 2 min
  • Szczelność -0,75 atm

 

 

Zawory zapewniają kompresję komory spalania. Ich szczelność musi wynosić 100%. Osiągnąć tego można tylko tworząc idealne  odciążenie zaworu od gniazda.

W jaki sposób nasze pasty szlifierskie pomagają osiągnąć ten wynik?

To wszystko ich unikalny skład. 2 w 1 to nie tylko marketingowe hasło. To prawdziwa korzyść funkcjonalna. Podczas gdy inne produkty można przetwarzać tylko na jednym poziomie, pasty zawierają zarówno masę szorstką, jak i wykańczającą w jednej butelce.

Szorstka kompozycja pasty Classic firmy VMPAUTO – gruboziarnistej pasty o wielkości ziarna 80 mikronów – przygotowuje powierzchnię do kolejnego etapu mikroszlifowania. Gdy chropowatość powierzchni osiągnie 1,2 mikrona, zaczyna działać wykańczająca kompozycja pasty. Najdrobniejszy rozmiar ziarna 28 µm pozwala na uzyskanie idealnego profilu zaworu o chropowatości do 0,5 µm. Rezultat jest nawet lepszy niż w wymaganiach ASTM (1 mikron). W ten sposób w 2 minuty otrzymasz zawór o niemal idealnej chropowatości.